Обгрунтування впровадження принципів академічної доброчесності у культуру закладів освіти та розробка практичних порад щодо щоденної практики академічнодоброчесної поведінки вчителів/викладачів і учнів/студентів.

  • Аналіз основних понять медіаосвіти, медіаграмотності та медіакультури, дослідження стану розвитку медіаосвіти в Україні та закордоном.
  • Розгляд Інтернету як одного з найпоширеніших та найвпливовіших медіазасобів у молодіжному середовищі, опис основних проблем використання Інтернету: “небезпечні” рекламні оголошення, обзивання та зневага, цензура, пропаганда, ксенофобія.
  • Дослідження явища fake news, аналіз способів маніпуляції в медіа, в різних дискурсах, від політичного до побутового. 

Пошук шляхів забезпечення розвитку в молоді навичок критичного мислення, здатності критичного ставлення до інформації задля ефективного навчання упродовж усього життя.